024 848 46 53

LogoLogo

scancircle ictwaarborg Microsoft Small Business Specialist

Microsoft Dynamics CRM Online

Snelle, relevante, effectieve service

Uw klanten bevinden zich overal, dus moet u daar ook zijn als u ze een effectieve dienstverlening wilt bieden. Lever altijd en overal een snelle, relevante en effectieve service, op welk apparaat dan ook. Stimuleer loyaliteit, ondersteun uw agenten en bevorder uw services.

Klantenbinding

Benader klanten via het kanaal dat zij gebruiken (internet, sociale media, chats en mobiel), met uitgebreide servicemogelijkheden via meerdere kanalen.

Uw servicemedewerkers ondersteunen

Bied uw medewerkers één hulpmiddel voor het leveren van een snelle, overtuigende klantenservice met de uniforme servicedesk.

Services bevorderen

Verkort de reactietijden van servicemedewerkers, verbeter oplossingen van problemen en breid de mogelijkheden voor zelfservice voor klanten uit dankzij een krachtige Knowledge Base.

Zakelijk casebeheer

Zorg ervoor dat u (ruimschoots) voldoet aan de rechten en serviceniveau-overeenkomsten (SLA's) van klanten. Maak dynamische routering en wachtrijgebruik mogelijk om u ervan te verzekeren dat u uw servicedoelen bereikt.

Teams met betrekking tot klantenservice verenigen

Bied uw teams de middelen om snel te reageren, om aan de verwachtingen van klanten te blijven voldoen. Met de gecombineerde krachten van Yammer en Microsoft Dynamics stimuleert u transparantie en flexibiliteit.

Sociale service

Benader uw klanten via elk kanaal en lever service op hun voorwaarden. Sta overal voor uw klanten klaar en uw klanten blijven u trouw.

Wilt u meer informatie?

Voor een compleet overzicht van onze dienstverlening maken wij graag een afspraak met u.
U kunt live met ons chatten middels onze chattool rechtsonder de website.
Of bel voor een afspraak: 024-8484653